تیپاس و تاخیر در تحویل
در هفته های اخیر علیرغم پیگیری های واحد توزیع الولند نارضایتی هایی برای مشتریان ما بوجود آمد که لازم دانستیم ابتدا از کاربران الولند عذرخواهی نموده و سپس دلیل تاخیر را برای آنان شرح دهیم .
یک ماه پیش و با توجه به افزایش کرایه های پست و وزن کشی نا معقول و غیر استاندارد و همچنین تاخیر در ارسال کالا ها بر آن شدیم تا سفارشات سایت را از طریق تیپاکس خدمت شما عزیزان ارسال نماییم . تیپاکس شرکتی خوشنام و قدیمی در حوزه توزیع کالاست که همین فاکتور مبنای تصمیم ما برای انتخاب این شرکت شد .
پس از استارت همکاری همه چیز روال عادی و طبیعی خود را طی میکرد تا موج اول نارضایتی کاربران از استان البرز شروع شد . ارسال مرسولاتی که پس از 4 روز به دست مشتری رسید و نه تنها موجب نارضایتی مشتریان ما در استان البرز شد بلکه اعتبار مارا نیز خدشه دار کرد .
لازم به ذکر است الولند پس از ارسال مرسولات به مقصد خریدار بصورت روزانه مرسولات را مانیتوریگ و پیگیری های لازم را برای تحویل به موقع انجام میدهد .
سپس موج اعتراضات از استان اصفهان به واحد امور مشتریان الولند رسید . تحویل بسته بعد از 5 روز و درخواست از مشتری برای مراجعه حضوری برای تحویل کالا .
در هفته جاری نیز مواردی از این قسم تکرار شد که ناچار به پیگیری قضیه شدیم .
پاسخ تیپاکس مبنی بر این است که با توجه به تعدیل نیرو و کاهش دفاتر توزیع در سطح استان ها و شهر ها داشته اند فرآیند توزیع کالا با اختلال مواجه شده .
لذا ضمن عذرخواهی از شما بزرگواران خواهشمند است هرگونه تاخیر در ارسال مرسولات و یا درخواست برای مراجعه حضوری برای دریافت کالا را از طریق واحد شکایات تیپاکس به شماره ۸۴۵۷ ۰۲۱ پیگیری نمایید .
همچنین علیرغم میل باطنی تیم اجرایی گزینه پست پیشتاز مجددا در سایت فعال گردید . و تیم اجرایی در حال رایزنی با چند شرکت توزیع دیگر برای ارسال به موقع و رضایتمندی شما عزیزان است .
در صورت بروز هرگونه مشکل در امر توزیع مرسولات خود میتوانید با واحد امور مشتریان الولند تماس حاصل فرمایید .