گوشی نوت ۱۰ پلاس 5G در یک تصویر جدید به نمایش گذاشته شد

گوشی نوت ۱۰ پلاس 5G در یک تصویر جدید به نمایش گذاشته شد
فردا گوشی های سری نوت 10 سامسونگ در معرض دید عموم قرار می گیرند. به تازگی تصویر جدیدی از گوشی نوت ۱۰ پلاس 5G منتشر شده است.

تاکنون اخبار و تصاویر بسیاری از گوشی نوت ۱۰ پلاس 5G سامسونگ منتشر شده است. هنوز معلوم نیست که این محصول دقیقا با چه قیمتی وارد بازارهای اروپا و آمریکا می شود؛ اما می دانیم که خرید آن از 23 اوت و عموما توسط اپراتور ورایزن صورت می پذیرد. از آنجایی که تنها 1 روز با نمایش رسمی این محصول فاصله داریم، بهتر است مجددا نگاهی به تصاویر و مشخصات آن بیاندازیم.

به لحاظ ظاهری، هیچ تفاوتی بین نسخه های مختلف گلکسی نوت ۱۰ پلاس وجود ندارد. اما جالب است بدانید که در ایالات متحده آمریکا، نسخه هایی که توسط ورایزن به فروش می رسند دارای پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام و مودم 5G از نوع X50 بوده و نسخه های دیگر دارای پردازنده اگزینوس هستند. این محصول در کشورهای دیگر نیز با پردازنده اگزینوس 9825 در اختیار عموم قرار می گیرد. نمایشگر 6.8 اینچی گلکسی نوت 10 دارای رزولوشن +QHD بوده و دوربین 12 مگاپیکسلی آن نیز دارای دیافراگم سه گانه متغیر f/1.8 ،f/1.5 و f/2.4 است. همچنین خریداران نسخه 5G گلکسی +Note 10 می توانند ظرفیت حافظه رم را تا 12 گیگابایت و ظرفیت حافظه اصلی را تا 1 ترابایت ارتقا بخشند.

شرکت سامسونگ از چند روز پیش امکان ثبت نام برای خرید نسخه SIM-free این محصول را فراهم کرده است. گفته می شود افرادی که از طریق ورایزن نسبت به خرید گلکسی نوت ۱۰ پلاس اقدام کرده باشند، یک گوشی گلکسی Note 10 معمولی را نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. فروشگاه Best Buy نیز از چند روز قبل، پیش فروش این محصول را آغاز کرده است. مشتریان این شرکت قادر خواهند بود تا علاوه بر خریداری گلکسی نوت ۱۰ پلاس، یک شارژر بی سیم Samsung Duo را با نصف قیمت دریافت کنند.

منبع : کلیک

  • منبع: کلیک
  • تاریخ: سه شنبه 15 مرداد 1398 - 16:54
  • صفحه: اولو مگ
ارسال نظر